× KISS International Help Forum. English language, please.

RSS and 1.5.50

Mehr
24 Jun 2010 18:21 #1844

Ok, great B)

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
24 Jun 2010 13:45 #1834

In the craigslist style, we have no RSS button yet. We will adjust it with the next version.


Ob ein Glas halb voll oder halb leer ist, ist mir egal. Hauptsache meine Zähne passen rein.
No matter whether a glass is half full or half empty - as long as my teeth fit in.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
23 Jun 2010 20:19 #1828

Ok!

I see it now for the user feed, however not in the categories view for all ads. Is this because I use craiglist style?

It\'s no problem, just strange! :blink:

G

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
23 Jun 2010 19:42 #1827

The RSS feed symbols do not need to be activated, they are in the categories list view (for category based RSS feeds) and on the navigation panel in the single ad view (for user based RSS feed).

The RSS symbols are visible in the PRO version only. Did you download the right version? If you don\'t see them, you might have the GPL (free) version.


Ob ein Glas halb voll oder halb leer ist, ist mir egal. Hauptsache meine Zähne passen rein.
No matter whether a glass is half full or half empty - as long as my teeth fit in.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
23 Jun 2010 19:13 #1825

I was wondering if this has to be activated or if it should be there by default (expecting funky RSS symbols all over the place)?

I only ask as I don\'t see any RSS feed symbols!

Thanks

G

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Powered by Kunena Forum
Wir benutzen Cookies

Wir nutzen Cookies auf unserer Website. Einige von ihnen sind essenziell für den Betrieb der Seite, während andere uns helfen, diese Website und die Nutzererfahrung zu verbessern (Tracking Cookies). Sie können selbst entscheiden, ob Sie die Cookies zulassen möchten. Bitte beachten Sie, dass bei einer Ablehnung womöglich nicht mehr alle Funktionalitäten der Seite zur Verfügung stehen.